| Kolarstwo / Kolarstwo szosowe
Brytyjski kolarz Chris Froome obawia się, że odcięcie publiczności od Tour de France ze względu na pandemię koronawirusa nie będzie skuteczne, a organizatorzy wyścigu nie zapobiegną gromadzeniu się kibiców.
– Teoretycznie wyścig może się odbyć, ale myślę, że najważniejsze pytanie brzmi: czy organizatorzy będą w stanie powstrzymać ludzi przed przyjściem na trasę? Myślę, że jest to kluczowe pytanie – powiedział Froome w wywiadzie na żywo na Instagramie z byłym południowoafrykańskim krykiecistą Kevinem Pietersenem.
Tour de France ma się rozpocząć 29 sierpnia w Nicei. Zgodnie z wytycznymi francuskiego rządu, który zakazał imprez masowych do 31 sierpnia, początek wyścigu będzie się odbywał bez publiczności. Chodzi o trzy etapy, w tym Grand Depart (wielki start), który tradycyjnie przyciąga tłumy.
Zdaniem Froome’a, uniknięcie gromadzenia się kibiców będzie trudne do przeprowadzenia, choć generalnie – wyścig można zorganizować i transmitować w telewizji.
34-letni Brytyjczyk oświadczył niedawno w wywiadzie dla "L’Equipe", że chciałby wygrać Tour de France „więcej razy niż ktokolwiek”, czyli co najmniej sześciokrotnie. Kolarz ekipy Ineos ma w dorobku cztery zwycięstwa. W ubiegłym roku nie startował wskutek kontuzji odniesionej w Criterium du Dauphine.
Froome intensywnie przygotowuje się do Tour de France w swoim domu w Monako. – W niektóre dni trenuję nawet do sześciu godzin na rowerze stacjonarnym – dodał kolega klubowy Michała Kwiatkowskiego i Michała Gołasia.
Po trwającej cztery i pół miesiąca przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa kolarze elity mają wrócić do ścigania 1 sierpnia we włoskim klasyku Strade Bianche. Tour de France, przesunięty w kalendarzu o dwa miesiące, jest zaplanowany od 29 sierpnia do 20 września.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.